Administraţie

Foto Marius Oprescu: Slatina ar fi putut să aibă o taxă de gunoi cu aproximativ 30% mai mică, dacă ar fi avut colectarea selectivă implementată

Marius Oprescu: Slatina ar fi putut să aibă o taxă de gunoi cu aproximativ 30% mai mică, dacă ar fi avut colectarea selectivă implementată

  • Preşedintele CJ  Olt, Marius Oprescu, a declarat că Slatina ar fi putut să aibă o taxă de gunoi cu aproximativ 30% mai mică pentru fiecare persoană, dacă ar fi avut implementat sistemul de colectarea selectivă a deşeurilor. 
  • De asemenea, el respinge acuzațiile primarului din Slatina privind creșterea prețului gunoiului, explicând că această decizie a fost luată conform legii de către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară OLT-ECO și nu de Consiliul Județean, fiind vorba de ajustarea preţului în raport cu indicele inflaţiei.
  • Acelaşi lucru s-a întâmplat şi la Slatina, mai arată Marius Oprescu, când atât primarul cât şi Consiliul Local au crescut taxele şi impozitele locale cu 10 procente, în conformitate cu indicele inflaţiei.

Publicitate

Învăţământ

Foto Elevi depistaţi că lipsesc nejustificat de la şcoală, după o acţiune organizată de poliţiştii de la Siguranţă Şcolară Olt

Elevi depistaţi că lipsesc nejustificat de la şcoală, după o acţiune organizată de poliţiştii de la Siguranţă Şcolară Olt

Poliţiştii Biroului de Siguranţă Şcolară Olt au desfăşurat miercuri, 5 martie, acțiuni preventive în școlile din Balș și Iancu Jianu pentru combaterea consumului de droguri și absenteismului școlar. Mai mulţi elevi au fost depistaţi că lipseau nejustificat de la ore, fiind identificaţi în apropierea unităţilor de învăţământ.

 

Foto Ministrul Educaţiei, despre interzicerea telefoanelor mobile în şcoli: „Trebuie să asigurăm un control riguros”

Ministrul Educaţiei, despre interzicerea telefoanelor mobile în şcoli: „Trebuie să asigurăm un control riguros”

Ministrul Educaţiei şi Cercetării, Daniel David, a afirmat, joi, că nu susţine interzicerea totală a telefoanelor mobile în şcoală, însă, în spiritul practicilor psihopedagogice şi al reglementărilor legale existente, trebuie să fie asigurat un control „riguros” în privinţa utilizării acestora în sălile de curs, pentru a ajuta când este cazul şi pentru a evita „interferenţa perturbatoare” cu actul educaţional.