Călătorii CFR, transferaţi cu autobuzul între staţiile Caracal şi Roşiori Nord. Mai multe trenuri sunt anulate, după accidentul feroviar de la Mihăeşti

Calea ferată în zona Mihăeşti, unde ieri două marfare s-au ciocnit, este în continuare impracticabilă. Astfel, CFR Călători a luat decizia anulării unor trenuri, iar pentru altele pasagerii sunt transferaţi cu autobuzul între staţiile Caracal şi Roşiori Nord. 


Modificări în circulația trenurilor astăzi, 20 februarie 2025:

IR 1599 București Nord - Drobeta Turnu Severin este anulat

RE 9910 Craiova - București Nord este anulat

RE 9902 Craiova - București Nord este anulat

RE 9907 București Nord - Craiova este anulat

RE 9918 Craiova - București Nord este anulat

RE 9900 Craiova - București Nord este anulat pe distanţa Craiova - Roșiori Nord și circulă conform graficului pe distanța Roșiori Nord - București Nord.

Pentru alte şapte trenuri, CFR asigură transbordarea pasagerilor:

la IR 1594 Craiova - București Nord se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanța Caracal - Roșiori Nord.

la IR 1591 București Nord - Craiova se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanța Roșiori Nord - Caracal.

la R 9014 Craiova - Roșiori Nord - București Basarab se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanța Caracal - Roșiori Nord.

la IR 1823 București Nord - Deva se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanta Roșiori Nord - Caracal.

la IR 1824 Deva - București Nord se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanța Caracal - Roșiori Nord.

la IR 1691 București Nord - Timisoara Nord se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanta Roșiori Nord - Caracal.

la IR 1692 Timisoara Nord - București Nord se asigură transbordarea pasagerilor cu autobuze pe distanta Caracal - Roșiori Nord.

„Detalii despre aspecte referitoare la intervențiile ce au loc ca urmare a întreruperii circulației (timp de remediere și reluarea acesteia) pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată”, se arată într-un comunicat de presă al CFR Călători.

„Pasagerii care au bilete la trenurile afectate și doresc să renunțe la călătorie pot primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziţionate şi neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Detalii pe www.cfrcalatori.ro, la secţiunea Trafic intern/Renunțarea la călătorie”, se mai arată în comunicat.

Informații despre circulația trenurilor:

-la telefon 0219521 – INFO CFR (trafic intern).

-la numerele de telefon din stațiile CFR publicate pe   www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/

-în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), se introduce numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Se obțin informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în -următoarea gară şi timpul estimat de sosire.

pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.

-pe site-ul www.cfrcalatori.ro la Mers tren trafic intern.

-de la personalul CFR  din staţii.

Context

Miercuri, în jurul orei 11.00, la ieşirea din localitatea Mihăeşti s-a petrecut un accident feroviar. Mai multe dintre vagoanele unui marfar care tracta platforme pentru transport auto au deraiat şi au ajuns pe calea ferată. Exact atunci trecea, din sens opus, pe linia paralelă, un alt marfar privat, care transporta containere electrice.

Locomotiva acestuia a lovit în plin vagoanele deraiate şi a sărit şi ea de pe şine. Impactul a fost devastator. Şeful de tren a decedat pe loc în urma evenimentului. 

„Trenul privat de marfă (Rail Cargo), avea în compunere 19 vagoane (goale) și circula pe distanța Giurgiu Nord – Curtici, iar trenul privat de marfă (PINK) avea în compunere 19 vagoane (Transcontainer) și circulă pe distanța Curtici – Giurgiu Nord. Din primele informații, șeful trenului privat de marfă (Pimk), a decedat", a transmis, ieri, CFR.