Pentru protejarea beneficiarilor de servicii şi a angajaţilor, CAO a suspendat activitateaăBiroului Unic, a Compartimentului Citire Facturare și a serviciului Registratura.
„Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, punem la dispoziția clienților adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728.851.752. Acestea vor fi soluționate în cel mai scurt timp, iar clienţii noştri vor primi răspunsurile pe e-mail sau poştă. Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419”, se arată într-un comunicat al CAO.
CAO anunţă că activitatea casieriilor se desfășoară după program normal, dar face apel la cetăţeni să păstreze distanţa faţă de ceilalţi clienţi aflaţi în incintă.
„Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din localitățile Vitomiresti, Vulturesti, Dobroteasa și Valea Mare pot plăti facturile la birourile Companiei de Apă Olt din sediile primăriilor”, mai spun reprezentanţii CAO.