Compania de Apă Olt: Aplicația Raiffeisen Smart Mobile nu funcționează pentru plata facturilor

Compania de Apă Olt îi atenţionează pe clienţi să nu folosească pentru plata facturilor aplicatia Raiffeisen Smart Mobile a băncii Raiffeisen, deoarece aceasta nu funcționează pentru a scana facturile Companiei de Apă Olt. Problema trebuie remediată de bancă.

Compania recomandă instalarea şi folosirea aplicaţiei Companiei de Apă Olt, CAOmobile, disponibilă în Google Play și Apple Store, pentru plata facturilor pentru serviciile de alimentare cu apă, canalizare și epurare.

De asemenea, clineţii au la dispoziție și alte modalități de plată a facturilor:
-Prin serviciul de Direct Debit al BCR- Banca Comercială Română, Raiffeisen Bank și BRD-Group Societe Generale.
-Prin serviciile internet banking BCR- Banca Comercială Română, BRD-Group Societe Generale precizând cod client și număr factură.
-Prin intermediul rețelei de Multifuncționale de numerar Non-Stop Banking a BCR- Banca Comercială Română și MFM Raiffeisen Bank, obligatoriu cu factura.
-Prin intermediul rețelei de ATM-uri a Raiffeisen Bank, prin debitarea contului de card, obligatoriu cu factura.
-Prin intermediul rețelei de ROBO+MBA BRD-Group Societe Generale.
-Prin virament bancar în unul din conturile:
RO33BRDE290SV14995572900 deschis la BRD-Group Societe Generale
RO28RNCB0200074442340001 deschis la BCR- Banca Comercială Română
RO05RZBR0000060009255073 deschis la Raiffeisen Bank
-Numerar prin rețeaua de puncte de plată UN-DOI Centrul de plăți și PAYPOINT.