DOCUMENT. Care este traseul variantei de ocolire a Slatinei pe care primăria vrea să o contruiască între cele două zone industriale ale oraşului

Gazeta Nouă vă prezintă traseul drumului de legătură între cele două zone industriale ale Slatinei, pe care municipalitatea vrea să-l construiască.

Varianta de ocolire propusă de primarul Emil Moţ pleacă din drumul naţional DN 65, din zona sediului Alro SA, traversează câmpul Slatinei şi o parte din terenurile Hergheliei Slatina, trece calea ferată şi ajunge în drumul judeţean DJ 546, în zona fabricilor Pirelli, Bekaert, TMK şi Prysmian.

Totodată, aferent acestui drum de legătură între zonele industriale ale Slatinei, vor fi construite trei mari parcări unde să poată fi lăsate atât camioanele ce vin să descarce sau să încarce marfa de pe platforma industrială a municipiului. Prima parcare va fi ampalsată în vecinătatea Alro şi a drumului naţional DN 65, cea de a doua va fi amenajată în zona străzii Recea, iar a treia parcare va fi în zona drumului judeţean DJ 546, lângă celelalte fabrici.

Potrivit reprezentanţilor primăriei, în parcarea din zona străzii Recea vor putea fi lăsate şi autoutilitarele deţinute de slătineni sau maşinile de serviciu de mare tonaj, care nu vor mai avea accesul permis în parcările din interiorul municipiului. Toate parcările vor fi păzite şi supravegheate video.

Pentru a duce la capăt această investiţie, Primăria Slatina trebuie să preia de la Romsilva două terenuri ale Hergheliei de lângă oraş. Este vorba despre un teren în suprafaţă de 289,314 metri pătraţi şi un altul de 1.604,563 metri pătraţi. Preluarea se va face în urma unui proiect de lege iniţiat deja în Parlamentul României.