În cele din urmă, a revenit în siguranță la sol, cu toți pasagerii teferi.
După câteva ore bune, compania Ryanair a vorbit despre ce s-a întâmplat într-un comunicat în care le cere „scuze sincere” clienților și avansează o ipoteză preliminară pentru incident: fluidul de degivrare a intrat în sistemul de climatizare al aeronavei.
Comunicatul Ryanair: „Acest zbor din București către Londra Stansted (21 ianuarie) a fost întârziat din cauza unei probleme tehnice minore la aeronavă. Pentru a minimiza întârzierea, clienții s-au îmbarcat într-o aeronavă înlocuitoare căreia i s-a efectuat un tratament de degivrare înainte de a decola către Londra. La scrut timp după decolare, ca măsură de precauție, aeronava a revenit pe Aeroportul Interaațional Henri Coandă, după ce membrii echipajului au raportat un fum neidentificat în cabină (despre care noi credem că a fost cauzat de ingerarea fluidului de degivrare în sistemul de climatizare). Membrii echipajului au notificat controlorii de trafic aerian, iar aeronava a aterizat în condiții normale la București și, în prezent, este inspectată de tehnicienii Ryanair. Pasagerii au primit vouchere pentru gustări și băuturi răcoritoare și urmează să se îmbarce într-o aeronavă înlocuitoare care va decola către Londra Stansted mai târziu în cursul zilei de astăzi. Ryanair le prezintă scuze sincere clienților afectați de această întărziere”.