Noul director al DAJ Olt evaluează toţi angajaţii. Andronie: „Să vedem ce atribuţii are fiecare şi ce sarcini îi pot fi delegate”

Noul director al Direcţiei pentru Agricultură Olt, Gabriela Andronie, şi-a început activitatea luni, cu o şedinţă cu toţi angajaţii. Noul şef al agriculturii din judeţ va face o evaluare a întregii activităţi, urmând ca angajaţii să primească noi sarcini, instituţia confruntându-se cu deficit de personal.

Gabriela Andronie îşi doreşte să regândească circuitele de primire a dosarelor venite de la fermierii care accesează schemele de ajutor.

„În primul rând, trebuie să facem o reevaluare a întregii activităţi. Să vedem fiecare ce atribuţii are, în ce compartiment se află şi ce sarcini îi pot fi delegate, pentru că avem posturi vacante. Suntem pe deficit de personal, să vedem cum ne organizăm, să delegăm atribuţii şi celorlalţi, ca să acoperim toată activitatea. Îmi doresc să fie total separate atribuţiile, unul să primească un dosar, altul să verifice în teren, altul să facă plata. Adică să nu mai fie o persoană şi localitatea, totul să fie aleatoriu”,
a spus Andronie.

Din cele 37 de posturi cuprinse în organigrama DAJ Olt, opt nu sunt ocupate.

Totodată, şefa DAJ Olt îşi doreşte o mai bună colaboare cu primăriile din judeţ.

„Să colaborăm mult mai bine cu primăriile, mai ales acolo unde sunt multe dosare, pentru că am avut peste 6.000 de beneficiari ai Programului Tomata. Cei de la primării să ne sprijine, iar în momentul când eliberează adeverinţele către cetăţeni să le dea şi cererea şi declaraţia, să aibă tot dosarul complet”, a adăugat Andronie.