Oltenii s-au plâns Protecţiei Consumatorilor Olt despre electrocasnicele, electronicele şi telefoanele achiziţionate

Cei mai mulţi olteni au depus reclamaţii la Protecţia Consumatorilor Olt după ce s-au arătat nemulţumiţi de electronicele şi electrocasnicele, dar şi telefoanele mobile achiziţionate. Acestea sunt cele mai reclamate produse de anul trecut, pe locul trei în topul nemulţumirilor oltenilor fiind şi serviciile de telefonie fixă şi mobilă.

Peste 1.700 de acţiuni de control au efectuat specialiştii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Olt, anul trecut, valoarea amenzilor ridicându-se la 966.599 lei, sancţiunile fiind aplicate din cauza deficienţelor depistate la produsele alimentare şi nealimentare, dar şi servicii.

Reprezentnaţii Protecţiei Consumatorilor Olt s-au ocupat şi de soluţionarea petiţiilor trimise de către olteni. Astfel, pe tot parcursul anului trecut, fiind înregistrate 691 de reclamaţii.

Potrivit datelor furnizate de CJPC Olt, 182 din petiţiile soluţionate au fost închise cu rezolvare amiabilă, 42 au fost concluzionate ca fiind întemeiate, 30 au fost retrase, 36 au fost închise ca nesoluţionabile, 128 au fost redirecţionate către alte instituţii, 217 au fost concluzionate ca fiind neîntemeiate, iar 39 au fost clasate din cauza neataşării documentelor care să aibă legatură cu aspectele reclamate.

Astfel, consumatorilor olteni le-au fost restituite sume în valoare de 40.700 lei, în urma soluţionării reclamaţiilor.

Cei mai mulţi olteni s-au plâns, anul trecut, despre electronicele şi electrocasnicele şi telefoanele mobile achiziţionate, dar şi despre serviciile de telefonie atât fixă, cât şi mobilă.