Administraţie

2019-05-28, 14:00:50

Primăria Slatina reabilitează o stradă pe care va fi deviat traficul, după închiderea Podului Olt

Primăria Slatina vrea să reabiliteze strada care trece pe lângă staţia de epurare de pe malul Oltului şi face legătura cu comuna Slătioara.

Primarul Emil Moţ a declarat că această stradă va servi drept variantă alternativă, după închiderea Podului Olt pentru reabilitare.

„Strada Basarabilor, partea dinspre staţia de epurare, drumul care ne leagă spre baraj, pentru că în momentul în care se va opri traficul pe Podul Olt aceea va fi rută ocolitoare. Şi din câte am vorbit cu domnul preşedinte al CJ, Marius Oprescu, şi el a dat ceva bani comnei Slătioara ca să facă şi comuna Slătioara partea de drum”, a declarat Emil Moţ.

Un consorţiu italian va reabilita podul rutier peste Olt de la Slatina, contractul de atribuire a lucrării fiind semnat, în luna iulie, de reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova.

Valoarea estimată, fără TVA, a investiţiei este de 26,35 milioane lei, finanţarea fiind asigurată cu bani de la bugetul de stat.

De-a lungul timpului, în calea de rulare a Podului Olt au apărut gropi mai mici sau mai mari. Cea mai recentă este chiar din decembrie 2018. De asemenea, în 26 iulie 2016, angajaţii SDN Slatina au împrejmuit zona cu balize de ocolire, în aşteptarea scoaterii la licitaţie a lucrării de reparaţie a unei alte gropi. Ulterior, „artificiul” găsit de drumari a fost aplicarea unei plăci de metal deasupra fisurii. Deoarece nu s-a intervenit, groapa s-a mărit, iar soluţia găsită a fost aplicarea unei plăci de metal şi mai mare. Abia în august 2017, groapa a fost astupată.

Şi în 2010, în dreptul primului picior al podului, dinspre Slătioara, în carosabil a apărut o groapă de o jumătate de metru. Aceasta a fost acoperită după câteva zile în care traficul s-a desfăşurat cu greutate sau a fost închis. Costurile acelei lucrări s-au ridicat la aproximativ 200 de milioane de lei vechi.

Problemele cu găurile în covorul asfaltic au început să apară după mineriada din 1999, când pentru blocarea accesului, pe pod au fost puse bucăţi mari de piatră, care au afectat structura de rezistenţă. Pe de altă parte, problemele din ultimii ani sunt cauzate chiar de lucrările de reabilitare de acum 25 de ani, care au fost făcute de mântuială.

Comentarii

Redacţia

2019-05-28 14:00:50

Conținutul website-ului www.gazetanoua.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea Gazeta Nouă. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa office@gazetanoua.ro

loading...