Potrivit comunicatului citat, ierarhia liceelor în urma rezultatelor obținute la simulările probelor scrise ale examenului de bacalaureat național este cea redată în cele ce urmează.
Clasa a XI-a:
1.Liceul Teoretic „Mihai Viteazul” Caracal - 61,51%
2.Colegiul Naţional „Ion Minulescu” Slatina - 60,73%
3. Colegiul Naţional „A.I.Cuza” Corabia -54,84%
4. Colegiul Naţional „Radu Greceanu” Slatina - 48,07%
5. Colegiul Naţional Vocaţional „Nicolae Titulescu” Slatina - 48,04%
6. Liceul Teoretic „Petre Pandrea” Balş - 43,24%
7. Liceul „Ştefan Diaconescu” Potcoava - 39,62%
8. Liceul Tehnologic Tufeni - 38,46%
9. Liceul Teoretic „Ion Gh. Roşca” Osica de Sus - 31,48%
10. Liceul Tehnologic Iancu Jianu - 28,57%
Clasa a XII-a:
1. Liceul Teoretic „Mihai Viteazul” Caracal -81,59%
2. Colegiul Naţional „Ion Minulescu” Slatina - 79,36%
3. Colegiul Naţional „Radu Greceanu” Slatina -75,73%
4. Liceul Teoretic „Petre Pandrea” Balş - 50,00%
5. Colegiul Naţional Vocaţional „Nicolae Titulescu” Slatina - 47,42%
6. Liceul Teoretic „Ion Gh. Roşca” Osica de Sus - 45,28%
7. Liceul „Ştefan Diaconescu” Potcoava - 40,85%
8. Colegiul Tehnic Balş - 40,51%
9. Colegiul Naţional „A.I.Cuza” Corabia - 38,46%
10. Colegiul Naţional „Ioniţă Asan” Caracal - 30,91%
Mai mult de jumătate dintre elevii olteni de clasa a XI-a şi a XII-a, care au susţinut simularea examenului de bacalaureat, nu a reuşit să ia note de trecere. Potrivit unui comunicat de presă remis de ISJ Olt, la proba scrisă de Limba și literatura română 38,48% dintre elevii olteni de clasa a XI-a au luat note de trecere, sub rezultatul obţinut de colegii lor de clasa a XII-a, 42,99% dintre aceştia din urmă reuşind să i-a note mai mari sau egale cu cinci.
La proba obligatorie a profilului, doar 27,18% dintre elevii de clasa a XI-a au luat note de trecere şi 34,32% dintre cei de clasa XII-a. La proba la alegere a profilului și specializării, susţinută doar de elevii de clasa a XII-a, procentul de promovabilitate a fost de 42,56%.
Cu toate acestea, 21 dintre elevii de clasa a XI-a şi a XII-a au reuşit să ia nota maximă, la una sau mai multe dintre probe.