Preşedintele PSD Olt, Marius Oprescu, a lansat un atac necruţător către primarul Slatinei aducându-i aminte că nu mai este în opoziţie şi că „trebuie să conducă Slatina”
Reprezentanţii PSD spun că primarul Mario De Mezzo trebuie să se concentreze pe administrarea și modernizarea Slatinei, nu pe distracții inutile, iar echipa lui trebuie să își facă treaba, nu să piardă timp pe TikTok.
„Acest primar incompetent să conducă Slatina. El asta trebuie să facă! Încearcă să se comporte ca fiind un om de opoziție. Cum aude ceva despre noi, e gata acolo în față, mai ales la Spitalul Județean, să facă el un TikTok. Nu noi începem acest circ ieftin, dar atunci când suntem atacați, suntem obligați să răspundem. E adevărat că e un proverb care spune că nu trebuie să te cobori la nivelul prostului, ca acolo să simte în largul lui și te bate, dar nici nu putem sta indiferenţi la toate aceste atacuri” a transmis Marius Oprescu.
Preşedintele PSD Olt a adăugat că Mario De Mezzo se laudă doar cu proiectele începute de administraţia social-democrată care i-a precedat.
„În urmă cu două luni l-am trimis frumos la treabă. Trebuie să meargă la treabă și să se apuce de făcut treabă, nu de TikTok-uri negative la adresa noastră. Nu conducem noi Slatina, el conduce Slatina. Să se apuce de lucru! Până una alta se laudă doar cu niște proiecte începute de administrația PSD, înainte să vină el. Acest primar incompetent să conducă Slatina”, a conchis Marius Oprescu.
- Context
PSD Slatina a publicat recent un clip video în care administratorul public al orașului, Diana Crețu, și directorul de marketing al Clubului Sportiv Municipal, Alexander Cojocaru, îl asistă pe primarul Mario De Mezzo în realizarea unui clip pentru platformele de social media, în mijlocul unei zile de muncă.
În timp ce De Mezzo este subiectul filmării, Crețu și Cojocaru se ocupă cu supervizarea și filmarea materialului.
Social-democrații au criticat acest comportament, subliniind că, în loc să se ocupe de administrația orașului și proiectele pentru dezvoltarea Slatinei, primarul și echipa sa pierd timpul cu producerea de clipuri pentru rețelele sociale.