Totul începe cu o idee, un concept bine gândit. Evenimentele corporate sunt tot mai prezente în mediul de afaceri, iar această realitate nu ne miră deloc. Am devenit mai curioși, mai interesați de tot ce este nou în domeniu, mai dornici de comunicare. Așa se face că astfel de întâlniri cu iz de formalitate fac acum parte din viața normală a fiecăruia dintre noi.
Mare provocare nu este să participi la un eveniment corporate, ci să-l organizezi. E o adevărată aventură să transformi conceptul de pe hârtie în realitate, într-un eveniment de succes. Mai multe detalii despre mediul corporate și despre adaptarea la noile cerințe și standarde găsești pe amaliasterescu.ro, iar în acest articol vei descoperi 7 sfaturi utile pentru a organiza un eveniment memorabil.
Organizează-te din timp
Cel mai prețios sfat pe care îl poți primi, mai ales dacă te afli pentru prima dată în această postură, de gazdă, este de a te organiza în timp util. Ai nevoie de un pic de răgaz pentru a stabili bugetul, pentru a trasa nevoile, pentru a găsi soluții și soluții la soluții. Un eveniment memorabil nu se poate organiza peste noapte.
Personalizează evenimentul
Evenimentele cu tematică prind foarte bine în momentul de față, chiar și pe zona de business. Poți personaliza meniul și decorul în așa fel încât să fie pe gustul invitaților și, în mod evident, să urmărească aceeași temă. De exemplu, dacă evenimentul tău se focusează pe zona de dezvoltare personală, o ideea bună ar fi să lipești bilețele cu citate motivaționale pe paharele de cocktail.
Angajează un speaker motivațional
Așa suntem noi, ne place să fim împinși de la spate, avem nevoie de un mic imbold pentru a face acea schimbare măreață. Evenimentele corporate, indiferent de tematica aleasă, pot fi condimentate de prezența unui speaker. Să fii speaker motivațional în România înseamnă să urci pe scenă și să-i molipsești pe toți cu entuziasmul tău, să-i ajuți să se regăsească și să-și îndrepte atenția asupra a ceea ce contează cu adevărat.
Colaborează cu furnizorii și partenerii
Poate îți place să faci totul pe cont propriu, dar trebuie să înțelegi că a sosit momentul pentru a primi ajutorul specialiștilor. Creează-ți o echipă de organizare, împarte sarcinile și fă-ți timp pentru a discuta pe îndelete cu toți furnizorii! Nimic nu trebuie să-ți scape din vedere.
Fii atent la nevoile invitaților
Pentru a menține o atmosferă armonioasă, trebuie să fii atent la nevoile invitaților. Asigură-te că există un loc pentru garderobă și pentru umbrele, asigură-te că toaletele sunt curate și igienizate și că există posibilitatea de a introduce meniuri și gustări speciale. Sunt persoane care suferă de anumite intoleranțe. Ar fi păcat să nu se poată bucura de tot ceea ce are evenimentul de oferit.
Acceptă ajutorul tehnologiei
Tehnologia face parte din viața noastră. De ce să nu te folosești de tot ceea ce îți poate oferi? În timpul evenimentului, de exemplu, poți organiza sondaje, îți poți susține prezentarea într-un mod interactiv și captivant, iar exemplele pot continua.
Solicită feedback
Pentru a-ți îmbunătăți abilitățile de organizator, după încheierea evenimentului, ar fi indicat să-i contactezi pe cei prezenți, solicitându-le un feedback sincer. Doar așa vei ști ce ai cu adevărat de îmbunătățit pe viitor.
Așadar, organizarea evenimentelor corporate implică multă muncă și atenție pentru detalii. Încearcă să transformi planul în realitate în timp util! Ar fi păcat ca invitații să te surprindă montând cabluri ori pregătind platourile cu gustări.