Autointitulat om anti-sistem şi incoruptibil, Mario De Mezzo şi-a angajat susţinătorii pe posturi bine plătite la Clubul Sportiv Municipal (CSM) care s-a umplut de „specialiştii” în marketing aduşi de primar.
PSD Slatina acuză într-o postare pe Facebook că edilul şi-a adus toate pilele la clubul primăriei: „Toată gaşca liberală s-a mutat la CSM!”.
Astfel, Cătălin Ene, agitator şef la mitinguri-le organizate de Mario De Mezzo, a fost recompensat cu funcţia de şef marketing la secţia de handbal a CSM, Alexander Cojocaru, cel care îl filmează pe primar pentru conturile acestuia de social media, este tot şef şi tot pe marketing, dar la secţia de fotbal.
Alexandra Teşiu, o tânără care a fost figurant într-un clip de campanie al lui Mario De Meezzo, a fost recompensată cu funcţai de "team manager" la secţia karate.
De asemenea, Teodor Călăraşu, nimeni altul decât editorul clipurilor pe care primarul le postează pe TikTok sau pe Facebook, este şef marketing la CSM Slatina
„La CSM Slatina, se stă bine pe marketing, pe banii slătinenilor! De Mezzo a angajat toate pilele, toți activiștii liberali, fără studii și experiență, pe posturi inventate de șefi și reaponsabili! Între o filmare și o îmbrățișare, timpul trece și leafa de la CSM merge! Acestea sunt performanțele și profesionalismul administrativ și sportiv al lui De Mezzo! Faptele reale din Slatina Năucitor de Strălucitoare!”, acuză PSD Slatina.
Reamintim că, recent, în spaţiul public au apărut imagini care arată cum administratorul public al orașului, Diana Crețu, și directorul de marketing al Clubului Sportiv Municipal, Alexander Cojocaru, îl asistă pe primarul Mario De Mezzo în realizarea unui clip pentru platformele de social media, în mijlocul unei zile de muncă.
În timp ce De Mezzo este subiectul filmării, Crețu și Cojocaru se ocupă cu supervizarea și filmarea materialului.