Reglementări noi privind depunerea documentelor pentru angajatorii care solicită subvenţii prin AJOFM Olt

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Olt informează angajatorii din județ despre modificările ce vor intra în vigoare începând cu luna decembrie 2024. Documentele lunare necesare plății subvențiilor – tabelul nominal cu persoanele încadrate în muncă, foaia colectivă de prezență și statul de plată – nu vor mai fi depuse fizic la sediul instituției. Acestea vor fi transmise exclusiv online, utilizând Platforma Unică de Livrare a Serviciilor (PULS), disponibilă la www.puls.anofm.ro.

Transmiterea documentelor în platforma PULS se va face cu semnătură digitală. Angajatorii trebuie să își creeze un cont în platformă, acesta fiind validat de reprezentantul legal.

Subvenții pentru angajarea anumitor categorii de șomeri

- Angajatorii care doresc să solicite subvenții pentru încadrarea în muncă a anumitor categorii de șomeri, conform Legii nr. 76/2002, vor depune, de asemenea, documentele necesare în platforma PULS. Printre categoriile vizate se numără:

-         -  Șomeri peste 45 de ani;

-         -  Părinți unici susținători ai familiilor monoparentale;

-       -    Șomeri de lungă durată;

-          - Tineri NEET (care nu sunt încadrați în muncă, educație sau formare);

-        -   Șomeri care, în termen de 5 ani de la angajare, pot solicita pensie anticipată parțială sau pensia pentru limită de vârstă, dacă nu sunt eligibili pentru pensia anticipată parțială;

-         -  Absolvenți ai instituțiilor de învățământ.

Documentele vor fi transmise tot online, iar încheierea convenției cu AJOFM Olt se va face conform prevederilor legale actualizate ale Legii nr. 76/2002.

Înregistrarea ofertelor privind locurile de muncă vacante

AJOFM Olt reamintește angajatorilor că și ofertele pentru locurile de muncă vacante vor fi gestionate prin platforma PULS, utilizând semnătura digitală.